منزل لیلی

رفیق جان و من

يكشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۴۸ ب.ظ

رفاقت همه جوره اش خوب است حتی اگر تنها به چندکلمه تایپی منتها شود که وسط روز یا نصفه شب مثل قدیم ها برای او میفرستی....

سلام چطوری؟
خوبم شکر خدا تو چطوری ؟
عالی چه خبر؟؟
هیچی دلم گرفته :(
هعی .مثه من :(

قراربود حالمان خوب باشد ..
ولی انگار به هم که می رسیم داغ دلمان تازه می شود...

رفیق جان گوشی اش اندورید نیست و ما مجبوریم مثل قدیم ها با پیام کوتاه صحبت کنیم حتی شکلک های ارسالی من هم در همین چندمورد خلاصه می شود..
:(      :)      /:      :|
...
 رفیق جان و من دستمان خالیست برای همین با تمام پول تو جیبی هامان سه شنبه صبح ها را برای دیدن فیلم سینمایی انتخاب می کنیم..

پول چندانی نداریم که خرج کافه رفتن های انچنانی کنیم به نسکافه و بستنی تریای کنار خیابان راضی هستیم....


برمن ثابت شده است که ...
هرچه در رفاقت بی پول تر باشی  خوشحال تری  ..

  • ۹۵/۱۰/۲۶
  • عارفه بانو

نظرات  (۲)

  • بانوچـ ـه
  • در ادامه ی جمله ی آخر پست، و حتی رفاقت هم واقعی تره.
    پاسخ:
    دقیقااا
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • کاملا با جمله‌ی آخر موافقم، خیلی خوش می‌گذره :)
    پاسخ:
    اوهومممم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">