منزل لیلی

وقتی حواس پرتی من بین المللی می شود .

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۱۲ ب.ظ

بالاحره هرچیزی یه اخری داره و البته که من خوده اخره حواس پرتی ام خصوصا اگه در جایی باشم  که چیزای براق باشه (مثه کلاغ:|)
مغاز داره بنده خدا سرش شلوغ ،،خریدای ما حساب شده اماده پرداخت  ،،سریع کیف پولم دراوردم تا کارت بکشم کارت رو روبروی اقا مغازه دار گرفتم که
دیدم واویلا کارت اوتوبوس گرفتم روبروش
احساس کردم یک لحظه همه چی به حالت اسلومیشن در اومد   خودم یه   نگاهی به کارت  یه نگاه به مغاره دار به کارت به مغازه دار ....
 مغازه دار که حواسش به صاحب کارش بود تا اومد سرشو برگردونه سریع کارتو با کارت عابر بانک که تو جیب پشتی کیفم بود عوض کردم گمون نکنم اون بنده خدا چیزی فهمید ولی وقتی ادم با رفیقش بره خرید باید به تمام مسخره بازی های دنیا بله بگه ..رفیقم شروع کرد به خندیدن منم گفتم عه نخند و خودم هم ریز ریز خندیدم و مغازه دار هم با تعجب گوی که این دخترا شیرین میزنن نگامون کرد.

چنددقیقه بعد ازاون خرید تصمیم گرفتیم که جایی بیشینیم (البته من تصمیم گرفتم چون یه زوج خارجی دیدم و ازاون روزی که کلاس زبان میرم دلم میخواد این بندگانه خدارو به حرف بگیرم منظورم ادمایه خارجیه)
نشستیم کنار یه خانم جوان با یه نی نی خیلی بامزه..

نی نی کوچولو هم حسابی میخندید باباشم با یه دوربین بالا سرش چلیک چلیک عکس می انداخت (باباش شبیه جوونیا استیو جابز خدابیامرز بود)
بعد از های و هوی هاوار یو و اینا خودش گفت :که اسم من هلینا (نمیدونم چی گفت هلنا ناهیلا هنلا)
منم گفتم نایس تو میت یو هلنا
البته مثل اینکه اشتباه فهمیدم ..اسم بچه شو گفته بود
دراین هنگام دوست عزیز ترازجانه بنده زد زیر خنده :|
اون بنده خدا هم خندید و این حواس پرتی من بین المللی شد به گمونم حالا اون خانم میره تو المان میگه یه دختره بود اینطور بود و با اشتنباخ مشتنباخ به من میخندن :(

  • ۹۶/۰۲/۰۳
  • عارفه بانو

نظرات  (۲)

منم یه‌بار کارت دانشجوییم رو دادم فروشنده حساب کنه!:دی
پاسخ:
عه پ همدردیم 
عزیییزم :)

ادبیاتت عالی بود....
پاسخ:
فدای شما :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">