منزل لیلی

تنهایه وحشی!

سه شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۵:۲۰ ب.ظ

تا قبل از اینکه همسایمون برام تعریف کنه چرا دختر کوچیکش توی راهرو ساختمون جیغ بنفش می کشید و التماس می کرد و نزدیک ده دقیقه ترک انداخت به تمام بلور جات جهاز مامانم
  فکر می کردم فقط تنهام :|

ولی وقتی با خنده تعریف میکرد که ؛  اره زینب بهونه می گرفت منم بهش گفتم میزارمت پیش خاله عارفه هاااا(منومیگه:|) جیغ می زد و میگفت نمی خوام برم پیش خله عافه (با ضمه خ :|) ...

می تونم بگم هیچ حرفی ندارم فقط اینکه هم تنهام هم اسباب وحشت بچه همسایه !

دارم میرم قصریخی خودمو بسازم بالای کوه .

پ نوشت:لقب تنهایه وحشی رو برای خودم انتحاب کردم اگه نظر دیگه ای هست پذیرایم .

  • ۹۶/۰۲/۰۵
  • عارفه بانو

نظرات  (۳)

چرا آخه :))
چیکارش کردی مگه خخخخ
پاسخ:
خودمم نمیدونم :|
یه بار نگهش دار...یا بهش بستنی بخر

دوز شه بات :)
پاسخ:
پس واجب شد حتما تعریف کنم خصوصیات این بچه همسایمونو 
..
:)
  • قالب بلاگ رضا
  • وبلاگ نوشتنت که خوبه!
    رفتارت با بچه رو نمیدونیم!

    پس نظر بی نظر
    پاسخ:
    وا@_@
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">