منزل لیلی

خانمه یک زندگی شدن..

دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۳۳ ق.ظ

بسم الله...


یک مقداری انگار سنگین است 

حس می کنم همه چیز خیلی زود گذشت 

تا شدم خانمه یک زندگی.....

چندروزیست دلم بی دلیل برای روزهایی که خانه ی پدر مهمان بودم تنگ شده...


احساس میکنم مجرد بودم کمتر احساس تنهایی می کردم...

خانمه یک زندگی شدن تنهایی  زیاد دارد...


  • ۹۷/۰۲/۳۱
  • عارفه بانو

نظرات  (۳)

سلام
اولا هر چند بنظرم با تاخیر هست ولی باز هم تبریک میگم خدمتتون
یواش یواش عادت می کنید..شما هنوز میتونید ارتباطتون رو با خانه پدری حفظ کنید و برید و بیایید ولی باید قبول کرد که رسم روزگار همینه...موفق باشید
پاسخ:
ممنون..
بله همینطوره
ما هم همین حس رو داریم راستش
که همه چیز خیلی زود گذشت :)
پاسخ:
شمام تازه عروسی کردید؟
:))) درمورد شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">