منزل لیلی

خانه ی بابا

چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۳۹ ق.ظ

بسم الله...

 می گفتند خانه ی بابا همه چیزش خوب است ...

اصلا هیچ جا خانه ی بابا نمی شود...

مجرد بودم 

برایم خانه ی بابا یکجور محدوده ی خاص بود ..

خانه ی بابا یعنی جایی پر از محدودیت ها ...بیرون نرفتن ها.......مستقل نبودن ها..بداخلاقی های مادرانه ...جدیت های پدرانه...


متاهل شدم..

خانه ی بابا برایم بهترین جاشد...

پراز خوبی ...پر از محبت ...همه جیزش خوب است ..اتاق دوران مجردی نصف سالن پذیرایی خانه ی کوچک ماست و هوایش بهتر است ...به پدرومادرم می گویم قدر خونه زندگیتونو بدونید خیلی خوبه و راحتید..پدر می گوید ماهم مثل شما با یه خونه ی کوچیک شروع کردیم نگران نباش دخترم...

حالا برایم هیچ جا خانه ی بابا نمی شود....

  • ۹۷/۰۳/۰۹
  • عارفه بانو

نظرات  (۵)

فکر میکنم در این مورد منم نوشته بودم :) 

هعییی چقدر همه چی تغییر میکنه
پاسخ:
جدا؟؟
بله تغییر میکنع
سلام مستقل :)
پاسخ:
سلام 
شما مارو یه جور پوزخند نزنی نمیشداا...

سلام
صفای این خونه کوچیکا رو با هیچ چیز نمیشه عوض کرد
شاکر هستید و باشید
خدا پدر و مادرتونو و همچنین همسرتونو براتون حفظ کنه
پاسخ:
خیلی ممنون ان شا الله
نه نه ادامه بده :)
پاسخ:
باشه
با اینکه مرد هستم، ولی میفهمم :)
قدر لحظه ها و داشته ها رو باید دونست
موفق باشید بانو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">