منزل لیلی

به کجاها داریم میریم؟!!!!

چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۰۵ ب.ظ

بسم الله....


با ذوق عکس خواننده مورد علاقشو تو گوشیش نشون هممون میداد 

مدام میگفت قربونش بشم دورش بگردم...

دیگه دل از دستم رفت گوشی رو از دستش قاپیدم و به عکس خیره شدم ...

عکس از استوری اینستاگرام خواننده مورد نظر بود ..

سگ کوچولویی روی یک میز بود و روی صفحه نوشته شده بود:بابایی دلم برات تنگ شده....

بلند بلند اینو براشون خوندم اما دیدم اونا مثل من تعجب نکردم..

پایین عکس هم نوشته بود: بیشتر کارهامو باهم ساختیم ...

بازهم تعجبی نکردن..

ولی من خیلی تعجب کردم وقتی چندلحظه پیش بحث بارداری بود و هر سه تاشون به حالت تهوع ازش حرف میزدند که چقدر بده یه موجود تو ادم وول بخوره...!!!

اما من گفتم:خیلی خوبه عزیززززم.....

احتمالا اوناهمون حسی رو بمن داشتن که من نسبت به دیدن اقای خواننده و بچش ببخشید سگش داشتم....

:/

سوار تاکسی شدیم داریم به کجا هااا که نمیریم...

  • ۹۷/۰۳/۳۰
  • عارفه بانو

نظرات  (۲)

سلام
والا جز سکوت حرفی برا گفتن ندارم...
پاسخ:
سلام 
مگه میشه کاری دیگه ام کرد اخه
هدف این همه دم از دوستی با سگ ها زدناشون دقیقا همینه.
پاسخ:
پناه برخدا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">