منزل لیلی

این خیلی مهمه...

سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۱ ب.ظ

بسم الله

و حقیقتاً هیچ‌کس سرش اون‌قدر شلوغ نیست که:

زمان از دستش در بره و شمارو یادش بره! 

همه چیز، برمی‌گرده به اولویت‌های اون انسان! اگه

اگه به هر دلیلی! کسی "تورو یادش رفت" فقط یک

دلیل داره: تو جزو الویت‌هاش نیستی، نه...

  • ۹۷/۰۴/۱۹
  • عارفه بانو

نظرات  (۴)

سلام
خیلی موافق نیستم. بعضی اوقات شرایط اولویت بندی میکنن.
خیر
موفق باشید
سلام عروس خانوم
منم منتظرم شما بروز بشید...:-)
..
یک بار آقایی جان من کارهاش رو روال نبود، منم ازشون یه توقعی داشتم، یاد این پستتون افتادم و بهشون گفتم:
آقااایی جاااان من ناراحتم:(
چرا عزیزم؟
چونکه من تو اولویت هاتون نبودم و....

...

خخخخ چه دنیایی کوچیکی دارم من :)))
پاسخ:
بح سلام عروس خانوم ...
اخییییی 

:)
اتفاقا تصمیم به بروز رسانی دارم  
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">