منزل لیلی

نگاه خدا و مسیر تازه زندگی.

چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۲۰ ب.ظ


یک     دو    سه     صدامیاد     خانما بیزحمت سیمو از اون پشت مشتا بدین بره 

اهیم یک  یک یک   دو دو دو    سه  سه سه 

خب مثه اینکه صدا میاد....

به نام مهربونه مهربونا

صدای اینجانب رو از قصر رویاها سکوی پرتاب به اسمونا 

یعنی خونه ی قشنگمون میشنوید :)

بعد از عروسیمون سردرگم بودم 

از اینور خونه به اون خونه مینشستم به خودم میگفتم خب حالا اومدیم سر خونه زندگیمون چیشد چکار کنم ...

همینطور بود دچار یک سردرگمی اساسی شده یودم 

حتی شوهرمم کلافه کرده بودم 

افسردگی گرفتم به معنای واقعی 

تا اینکه یروز دورکعت نماز خوندم از خدا خواستم تا راه های بسته ی زندگیمو باز کنه...

مگه میشه دست نیاز جلوی خدا دراز کنی و دست خالی ردت کنه 

مسیری جلو پام گذاشت که صبح تا شامم شکر کنم کافی نیست 

ان شا الله این مسیر رو مینوسم تا تازه عروسایی مثل من  هم که مطمئنم 

اکثرا دچار این حالت میشن از این حالت دربیان 

ان شا الله ....

##عیدتون مبارررک

  • ۹۷/۰۶/۰۷
  • عارفه بانو

نظرات  (۳)

باآرزوی خوشبختی
پاسخ:
بهمچنین
  • صحبتِ جانانه
  • متوجه نشدم
    چه جور زود نتیجه گرفتی
    و چه کردی
    و چه چیز می خواهی به عروسان بگویی
    :)
    ممنون
    پاسخ:
    راسیاتش حوصلم نشد بنویسم وگرنه حرف زیاد بود
  • صحبتِ جانانه
  • خب بنویس
    بدرد میخوره
    پاسخ:
    ان شا الله خدا توفیق بده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">