منزل لیلی

بحق دل شکسته رباب.....

دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۴۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سال پیش همین موقع ها بود که دست در دست همسرم رهسپار سفری بی مثال شدیم

سال پیش همین موقع ها عمود به عمود دست به دست هم به سمت حرم حضرت یار می رفتیم...

یادم می اید پارسال به او گقتم :ان شا الله سال دیگه توراهی داشته باشیم...

اما...

دلم شکسته ...

من تنها موندم و او رفت به سفر عشق 

حاجتمان هم رفت به اسمان ...

دلم شکسته ...

امسال یکدست لباس علی اصغر داشتم و اما ... 

دلم شکسته ...

متوسل به حضرت ربابم 

دلم شکسته خدایا بحق علی اصغر .....

  • ۹۷/۰۷/۳۰
  • عارفه بانو

نظرات  (۱)

چقدر عنایت و توجه بهته...
خوشا بسعادتت
برای منم دعاکن
قبل اینکه درد همه بدنم رو بگیره بتونم مادر بشم و چشم همسرم رو روشن کنم...
برام دعا کن...الان دعاکن که دلشکسته ای..😭
پاسخ:
عنایت و توجه خدا و اهل بیت شامل حال همه ی شیعه هاست ...
منتها باید دید ما چطور این عنایت هارو میبینیم...
....پگیر سلامتیت باش تنبلی نکن از تو حرکت از خدا برکت....
یادت نره درد و دوا هردو دست خداست....
یامن اسمه دوا و ذکره شفا .....
...
ان شا الله هرکسی در حسرت مادرشدنه مادر بشه 
بحق حضرت رباب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">