منزل لیلی

کمی شعر عاشقانه برای او...

چهارشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۲۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

چادر عبایی بر سرم دارم
با روسری سبک لبنانی
رنگ جماعت نیستم...اصلا!
رنگ تو هستم! خوب میدانی

من قرص ماهم را نمیخواهم
جز تو کسی دیوانه اش باشد
اصلا نباید ابروانم هم
پیدا شود از زیر پیشانی

عاشق ترت هستم زمانیکه
حتی شده یک تار مویم را
که سرزده از روسری,...آرام
با دستهای خود بپوشانی

تو ریش را با ریشه اش داری
هم ظاهر و هم باطنت ناب است
کم کم مرا با خود یکی کردی
ای عشق تدریجی و طولانی

ما بیت ناب مذهبی هستیم
من، فاطمی...تو، حیدری...آری
ای کاش روزی کربلا باشیم
یک نیمه شب...با چشم بارانی!


#عارفه دهقانی

  • ۹۷/۰۸/۰۲
  • عارفه بانو

نظرات  (۲)

قشنگ :)
خدا همسرانم ن رو برامون حفظ کنه...
الهی تا ته عالم کنار هم خوشیخت باشید عزیییییزم
پاسخ:
ان شا الله بهمچنین عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">