منزل لیلی

تازه عروس !!!

جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۵:۰۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 

اومده و نیومده گفت:

(خاک تو سرتون  کنن تازه عروسا !!!!!!چجوری گذاشتین شوهراتون تنهاتون بذارن و برن ..من شوهرم بدون من هیج نمیره !!)

یه چیزی تو دلم خالی شدفرو ریخت .

انگارمردم گفتم چرا واقعا گذاشتم امین بره!!

باخودم درگیر شدم بغض کردم شکستم 

پیش خودم گفت چرا گذاشتی بره دیوانه ببین چقدر تنهایی ..

ببین چقدر غصه میخوری!!

ببین چه راحت ازت دل کند..

نکنه واقعا دوست نداره که به این راحتی رفت....

!!!!

ازاونور یه نفر تو ذهنم گفت؛ برا امام حسین رفته ...

مگه خودت راضی نبودی

!!!!!!

دوباره تو ذهنم صدااومد..

توکجای این عالم تازه دوماد عروسشو ول میکنه بره !!!ّّ

یه صدای بلندی گفت :«خجالت بکش !!!!!!! وهب و عروسش اونم توکربلا !!!!!»

خجالت کشیدم ...

اما هنوز که هنوز بی قرارم ..

یاحسین خودت قرار دلم باش ...

  • ۹۷/۰۸/۰۴
  • عارفه بانو

نظرات  (۹)

سلام
کم تازه عروس هایی نیستن که دامادهاشون الان کربلا هستن و خود عروس ها توی ایرانن
گوش ندید به این حرفها

شما یه تصمیمی رو گرفتین. محکم پاش وایسین. چرا خودتون رو توی موضع ضعف قرار میدید؟
پاسخ:
موضع ضعف نیست ..مسئله ادمایی اند که تو دل ادمو خالی میکنن..و یه دل تنگ ناصبور
  • پیـــچـ ـک
  • یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا مَنْ یَرْتَدَّ مِنْکُمْ عَنْ دِینِهِ فَسَوْفَ یَأْتِی اللَّهُ بِقَوْمٍ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْکَافِرِینَ یُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَلَا یَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ ۚ ذَٰلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشَاءُ ۚ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ ۵۴ مائده

    سلام
    ببین نترسیدن و بهم نریختن از سرزنش سرزنشگر نشونه ایمان و باعث محبوب خدا شدنه!

    تازه تنها نرفتن مرد یا زن هیچ جا، که نشد دلیل خوشبختی! این اتفاقا رابطه رو تخریب میکنه.
    نگران نباش! ان شاءالله سالم راحت میرن و برمیگردن.
    پاسخ:
    سلام خواهرجان...

    کاش واقعا ادم محبوب خدابشه...
    ان شا الله همه ی مسافرای کربلا سالم برگردند
    آخ که چقدر دلم گرفت… از روزی که همسرتون رفتن کربلا هر حرفی و پستی که نوشتین حرف دل من بود، نمی دون دارم چه جوری تاب میارم این روزا رو ولی ای کاش فقط بگذرن 
    ان شاء الله که به سلامتی برگردن 
    پاسخ:
    سلام عزیزم همسرشمان کربلایی اند؟؟
    ان شاالله بسلامتی همشون برگردند 
    و امام حسین هم از ما بپذیرید
  • پیـــچـ ـک
  • میشی! 
    مقام صبر الکی نیست. توی همین اتفاقات عادی زندگی باید خودمونو قویتر کنیم.
    آدم صابر همراهی خدا رو داره.
     وقتی شوهرت برگرده و به این روزا فکر کنی میفهمی چی میگم.میدونم الان لطیف شدی و هرچیزی روت اثر میذاره چه حرف خوب و چه حرف بی ربط. سعی کن با آدمای مثبت و خوب بگردی که حرفای خوب بهت بزنن چون الان تو رشد میکنی! این رشد و شکوفایی ای که الان خواهی داشت وقتی شوهرت پیشت بیاد نمیتونی داشته باشی. نه که شوهرت مزاحمت بشه ها! نه. به خاطر لطافت الان و دلتنگیت، پذیرشت برای حق بیشتر شده.
    قدر الان رو بدون!

    باور کن یه روزی به چشم خودت سست بودن رابطه اون زن رو خواهی دید! خدا بهت نشون میده مسیرت حق بوده و کارت درست بوده. یه روزی اون زن به زبون میگه که کاش جای تو بود و رابطه ش با شوهرش مثل تو بود! این تجربه شخصی منم هست.
    پاسخ:
    ممنونم پیچک جان...حرفات خیلی خوب بودن...
    خیلی دلم میخواد رشد کنم و صبر داشته باشم چون با توجه به شغل همسرم باید خیلی صبور باشم حتی سنگ صبور خانواده هامون باشم .....
    مادرشوهرم از الان تحمل ماموریت های پسرشو نداره من دلداریشون میدم .اما تو. خلوت مثل یه بمب میترکم...
    خیلی سعی کردم با قران تو این دوران انس بگیرم ..چون تنها انیس و مونس خداست..
    دعام کنید ان شا الله به این حالت پیروز بشم..
    حتی همسرم میگه خیلی صبرت کم شده...
    بهش گفتم من تاحالا تو عمرم دوری خانواده نکشیدم    
    ...
    خداکنه نبینم اینو براش هیچ وقت دلم نمیخواد کسی دلش بشکنه اینطور ...
  • پیـــچـ ـک
  • منم دوست ندارم دلشکستگی کسی رو ببینم ولی وقتی یه مسیری رو بریم بالاخره به مقصد انتهای اون مسیر می رسیم نه هر مقصدی که دلمون بخواد. 
    وقتی مسیر اون خانوم درست نیست انتهای مقصد حسرته مگر این که روشش رو عوض کنه.

    مطمئن باش خدا قدرت میده.
    😘
    پاسخ:
    خدا هدایتشون کنه........

    ان شا الله ممنون پیچک جان صحبت هاتون خیلی به فکرم انداخت 
  • دخترک مژده
  • سلام
    هه!اجروپاداش اون عروس شاید خیییلیی بیشتر ازاون دامادباشه!هان؟!
    انتظارسخته ولی یه روزی تموم میشه!
    سربزنید
    پاسخ:
    سلام قطعا که اجر و پاداششو خوده اهل بیت میدن...
    ان شا الله
    من خوشحالم شوهرم تنها رفت
    همون بهتر که رفت
    ...
    شمام محل نده به حرف دیگران
    من عمرم بخاطر حرف مردم تباه کردم و الان بدنم بدرد اومده
    خواهرمم موند و شوهرش رفته
    مادرمم موندن و پدرم رفته
    اصل طلبیده شدنه خب آقا مارو نطلبیدن 
    صاحب خونه آقا هستن و میزبان ایشون، من اوایل اصرارم کردم و ناراحتم شدم اما دیگه سکوت کردم و ازش نخواستم منم ببره
    دلم تنهایی خواست و دور بودن
    ازین فرصت استفاده کن
    پاسخ:
    ان شا الله که ازهمشون قبول باشه .....
    کاش اقا مارو هم بین زائرا به حساب بیارن 
    ان شا الله
  • بانوی عاشق
  • اینقدر از این آدما تو زندگیت ببینی خواهر
    حالا اول زندگیته اینو میگن
    دوروز دیگه میگن زن حامله شو گذاشت رفت
    زنشو با بچه کوچیک گذاشت رفت
    زن و بچه شو پای پیاده برده کربلا

    خلاصه حرف زیاده
    تو گوش شنوای این حرفا نباش
    پاسخ:
    قضیه ی همون الاغ و پدر و پسری که از هرجا رد شدن مردم یچیزی گفتن...

    نه منم گوش نمیدم اصلا برام اهمیتی نداره
    آره عزیزم.  واقعا... ان شاء الله که به سلامت سفرشون بگذره و برگردن :)
    پاسخ:
    بسلامت ان شا الله
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">