منزل لیلی

وابستگی

جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۴۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

دستمو به لیوان داغ چایی میچسبونم و سرمو میندازم پایین آه میکشم و بهش میگم؛

خیلی مسخره اس خیلی..

ابروهاشو میده بالا و لیوان و تا نزدیکی صورتش میاره و میگه:

چی مسخره است.؟!!!

نفسمو توی سینم حبس میکنم و بدون اینکه نگاهم توی نگاهش بیوفته میگم:

اینکه بعدازاین همه دلبستگی ...بعدازاین همه برو بیا تو قلبم 

خیلی راحت میگی باید دلبستگیتو کم کنی......

یه قلپ چایی میخوره و باخنده میگه:

بخاطر خودت میگم...نمیخوام وقتی نیستم گریه کنی ...

خیلی خونسرد میگم؛

خیلی جالبه خیلی یعنی تو هیچ وابستگی بمن نداری ....

چقدر بد حس میکنم دوستم نداری....

اعصابش خورد میشه لیوانو میذاره تو سینی و میگه :

دوباره شروع کردیا ..بس کن عارفه زهرا دوستت دارم ولی...

تو فیلم شهید بابایی دیدی چی گفت به زنش اول خدا و اهل بیت بعدم کارم بعدم شما...

همونجا که زنش پرسید عاشقمی ...

یادته؟؟؟؟

میلی به خوردن چایی ندارم لیوان رو بر می گردونم توی سینی و بلند میشم...

با ناراحتی میگه؛

قرار نشد بی تابی کنیا...خودت قبول کردی میخواستی زن نظامی نشی.....

برمی گردم میشینم روبروش و میگم:

اخه من دوستت دارم دلم برات تنگ میشه شما مردا هیچی از احساسات زن ها نمیفهمید...

بابا خونه ی بدون تو خیلی بیخوده ..من بدون تو اوارم...دوست ندارم انقدر برم اینور و اونور....

دست خودم نیست اشکام روی صورتم جاری میشن...

سرشو تکون میده و با ناراحتی میگه:::

اما تو اولش گفتی مشکلی نداری...من نمیدونستم ااینجور میشی . 

حالا میخوای نرم ..اصلا بمونم پیشت..

اشکامو پاک میکنم و میگم:

نه خیر اصلا هم نمیگم نرو ..من مانعت نیستم.

میخنده و میگه:

پس چته خانم؟!!!!!

نمیتونم حرفمو بزنم ازجام بلند میشم و میرم توی اشپزخونه..

نمیدونم چرا نمیتونم بهش بگم کارش و نبودنش شاید سخت باشه اما من دلم میخواد اونم بفهمه ..اونم درکم کنه.بدونم اونم سختشه ازمن دوره ..

مدام حرف از رفتن نزنه کاش میتونستم بهش بگم...

همین....


  • ۹۷/۰۸/۱۱
  • عارفه بانو

نظرات  (۳)

  • بانوی عاشق
  • اینجور حرفارو براش بنویس
    یه دفتر دریت کن و حرفاتو توش بنویس
    بعدد بده بخونه
    متمئن باش درت میکنه
    مطمئن باش اون حال تورو داره
    پاسخ:
    چه ایده جالبی..
    اتفاقا دست به نوشتنم خوبه....
    ...
    مطمئن نیستم اون.مثل من باشه چون من تاحالا ندیدم دوری من اذیتش کنه ...
  • بانوی عاشق
  • مردا خیلی اهل بروز دادن نیستن
    همسرت بروز نمیده که یوقت تو اراده ش سست نشه
    حقم داره
    بروز نمیده تو اینقد حساس شدی
    وای به اینکه بروز بده حتما خیلی خودتو اذیت میکنی
    پاسخ:
    شایدم واقعا همینطوره:(
    حالا خودش میگه چاره ی دلبستگیت بچه دارشدنه خخخ 
    میگه ایشالا  دوقلو بیاری منو یادت بره
  • دخترک مژده
  • سلام
    خواهرجان!آروم باش!
    مردتو با حرفهای حاشیه ای ناامید نکن!راستشوبهش بگو!
    همین یکی دوجمله آخرروبهش بگو

    قبول دارم که دلتنگی سخته اما به قول خودشون،خودتون انتخاب کردید این سختی رو!مطمئن هم باشید آنچنان پاداشی بگیرید که به این دلتنگی ها میخندید!

    پاسخ:
    سلام ...چشم...
    که عشق اسان نمود اول ولی افتاد مشکلها
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">