منزل لیلی

مهم اینه خدارو داریم...

دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۰۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم...

 رویای من از ازدواج اینی نبود که الان توش هستم.   

یعنی اگه به اول حرفم نگاه کنم میبینم رویا دقیقا درهمون معنای خودشه یعنی چیزی که واقعیت نداره....

همیشه پیش خودم میگفتم ازدواج که کنم حتما میگم طرفم یه خونه بخره که حالا زیاد بزرگ نباشه اماچندتا چیزو حتما داشته باشه .  

یکی اینکه اشپزخونه اش حتماحتما پنجره داشته باشه تا من پشت پنجره اش رو پرکنم از گلدونای رنگ و وارنگ ..اشپزخونه ام پرباشه از رنگ ...خصوصا بنظرم ترکیب بی نظیر آبی کمرنگ و صورتی کمرنگ...

دوم اینکه دوتا اتاق خوابو حتما داشته باشه ...

اتاق خواب من و طرف رویایی ترین حالت ممکنه....یه تخت سفید و روتختیه صورتیش فرش نرم فانتزیش و یه دیوار پرازعکسای روزای خوشمون....

پیش خودم رویا زیاد داشتم....

حتی خودمو با لباس های سفید ودامنای صورتی و ابی و لیمویی و گل گلی تصور میکردم...

حتی میگفتم کلی مسافرت می ریم اصلا ایرانگردی می کنیم.. 

باهم کتاب می خونیم ..

باهم موسیقی گوش می دیم 

وقتایی که بارون میاد چترو برمیداریم و میریم زیر بارون.   ...


رویای من از ازدواجم خیلی شبیه داستان هابود حالا که به این نقطه از اینده ی دیروزم رسیدم.  

نه خبری از پنجره های اشپزخونه هست و نه دیواره پرازعکسمون..

نه روتختی صورتی و نه خیلی چیزای دیگه...

گل و گلدون داریم نه پشت پنجره. . 

عکس های روزهای خوشی داریم نه روی دیوار

خونمون دوتا اتاق خواب نداره ولی یه دونه رو داره.  

خداروشکر یه سقف بالا سرمون هست حتی اگه کوچیکه....

همسرم از شدت خستگی. گاهی وقتا اصلا حال حرف زدن با منو نداره اما من خودم به اندازه هردومون کتاب میخونم. .

روزای بارونی باهم.نیستیم اما اگه بارون بیاد و تنها باشم میشینم و به روزای قشنگمون فکر می کنم....

اصلا ناراحت نیستم که رویای من و واقعیت زندگیم خیلی با هم فرق دارند...

مهم اینه که خدارو داریم.....


  • ۹۷/۰۸/۲۱
  • عارفه بانو

نظرات  (۲)

  • احوال نویس :)
  • خداروشکر که راضی هستی:)
  • دخترک مژده
  • سلام
    خوبید؟
    کجایید؟!
    سربزنید
    پاسخ:
    سلام ...
    ممنونم 
    ان شا الله
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">