منزل لیلی

گول روزهای خوش را نخور....

شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰۶:۱۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم..


دلم به این خوشی های چندروزه دلخوش نیست ...

وقتی که این دنیا نه خوشیش موندگاره و نه غمش ...نه لبخندش میمونه نه اشکش....


مبادا این چند روزه راحتی دوباره ضعیفم کنه 

مبادا عادت کنم ....


 راه سخت تری پیش رو داریم 

کاش غافل نشم...

درهمه لحظات به خودم تلنگر میزنم که یوقت دلخوش نشیا حواست باشه اماده شو اماده شو برای روزهای سخت تر.....


خدایا کمکم کن 

خدایا توی سختی ها راحت میشه بهت رسید اما توی راحتی ها خیلی سخت میشه همه چیزو کنارگذاشت و به تو رسید....  


یا الله یا الله دلم تنگه برای اون شرایط سخت که همش ذکر تو روی لبم بود 

همش رو به قبله بودم و یادت میکردم...


یا الله نذار غرق بشم نذار غافل بشم

یاالله ببخشمون که هنوز بنده نشدیم هنوز خاکی نشدیم و دنیا تو چشممونه   

شهدا بنده شدن خاکی شدن تا خدا قسمتشون شهادت کرد..

کاش خدا قسمت کنه کاش

  • ۹۷/۱۲/۰۴
  • عارفه بانو

نظرات  (۱)

  • پیـــچـ ـک
  • سلام.
    کاری که توی سختی میکردی توی آسایش انجام بده حالش رو خدا میده.
    پاسخ:
    سلام ان شا الله خدا توفیق بده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">