منزل لیلی

مادرشدن...

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۱ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم...

درواقع دنیا یکجوری هست که یکهو چشم باز میکنی و به خودت میایی و میبینی  یک برگه ی ازمایش در دست همسرت جاخوش میکند و باخوشحاالی فراوان لبخند میزند و می گوید؛چطوری مامان دوقلو ها((البته این دوقلوها ارزوی همسراست والا خبرخوشحالی برای یک قل است))


هنوز باورم نشده....

خیلی وقت ها اتفاق های جالب زندگی وقتی می افتد که انتظارش را نداری ..

هنوز خودم از خودم خجالت میکشم بگویم مامان شدم....

  • ۹۸/۰۵/۱۲
  • عارفه بانو

نظرات  (۸)

  • پوریا قلعه
  • مبارک باشه
  • بانوی ایرانی
  • سلام
    به سلامتی. مبارک باشه.
    ان‌شاءالله تربیتشون کنید بعنوان سرباز مخلص امام زمان(عج).
    پاسخ:
    سلام حال شما؟؟
    ممنونم سلامت باشبد ..
    ان شا الله ان شا الله
  • 🍁 غزاله زند
  • عزیزم مبارکت باشه‌:) الهی سلامت و مهربون و همیشه شاد به‌دنیا بیان/بیاد و به زندگی‌تون کلی خوشگلیِ بیشتر هدیه بدن/بده 😍(شاید دوقلو باشن!)
    پاسخ:
    سلامت باشید غزاله جان.. ان شا الله ... اخیی شاید 
  • رفاقت به سبک شهید
  • وای تبریک میگم 
    از خوسحالی بغض کردم عارفه جان 
    تو بهترین مادر دنیایی 
    😍😍😍
    پاسخ:
    فدای شما رفیق مهربونم..
    عزیزه دلییی 
  • دخترک مژده دهنده
  • سلام

    وااااااااایییییییی مبارک باشه!

    همش این چندوقت اومدم وبتون که نبودید یا از فاطمه خانم مطهری خبرتون رو میگرفتم!

    دیدید صبر چه نتیجه ای داشت؟!

    برای من هم دعاکنید با این حال خوبتون!

    بایدباید باید یکبار بیاید قم و هدیه مادرشدن تون رو بدم!

    اگه دوست داشتید شماره منو از فاطمه خانم مطهری بگیرید که اگه رفتم حرم،بهتون زنگ بزنم و با خانم سلام الله علیها صحبت کنید!

     

    پاسخ:
    سلام حال شما؟؟
    اخیی ممنون که پیگیر احوالاتم بودید..
    ان شا الله که بهترین ها برات رقم بخوره خواهرم..
    خیلی دعام کنید  اونجا خیلی
  • ♡eshghe shohadayi♡
  • بابا خواهر ما باید از وبلاگت خبر دارم بشیم

    حالا که دعوات کردم بگم که خیییییییییییییلی مبارک باشه بسیار خوشحال شدم

    برات پیامک فرستادم 

    باید زنگ بزنم تبریک پیامکی حال نمیده!

     

    پاسخ:
    عزیزه دلمی ...
    فدای محبتات
  • دخترک مژده دهنده
  • سلام

    عارفه خانم! حواستون باشه کمتر بیاید وبلاگ و کمتر در معرض وای فای باشید!خب؟!

    یه 2ماه حداقل کار با گوشی رو ترک کنید!

    سلام :)

    مبارکتون باشه ان شاءالله

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">