منزل لیلی

دلتنگی هایت را قورت بده!!

شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۰۷ ب.ظ

بسم الله ...

 

من شک ندارم در پس کوله پشتی ها و چمدان های مسافران ترمینال ها و ایستگاه ها و فرودگاه  ها نگاه های منتظر فراوانی پنهان است ..

من شک ندارم پشت سر مسافران همیشه یک چشم گریان هست  همیشه کسی هست که با لبخند مسافرش را  راهی کرده باشد و بعد از دور شدن  مسافرش در خودش فرو ریخته و همراه با کاسه ی آب و گل محمدی شناور رویش اشک ریخته و آیت الکرسی خوانده و برایش صدقه کنار گذاشته...

 

این ها همه برای این به ذهنم رسید که خودم مسافر دارم    که هر بار رفتنش   میبینم که جانم میرود.....

لحظه لحظه  فکرم درگیر اوست که حالا کجاست چکار می کند...

هرچند خاصیت کار او سفر است 

اما خاصیت من بی تفاوت بودن نیست ...

 

پ.نوشت : دلتنگی هارا از یه جایی به بعد باید قورتشون داد  ... از یه جایی به بعد دلتنگی ها میشن مرض میشن درد ناعلاج ....

باید دلتنگی هارو قورت داد صبح و ظهر و شب با آب فراوان..


  • ۹۷/۰۴/۰۲
  • عارفه بانو

نظرات  (۳)

میفهمم خیلی سخته ، خیلی!
پاسخ:
:( خعللییی
بابای منم همیشه تو سفر بودن 
کاملا درک میکنم چقدر سخته ):
خدا بهتون صبر بده
پاسخ:
 ان شا الله 
سلام عزیزجانم
خوبی؟؟؟
تو تمام روزهایی که ننوشتم اومدن و شما رو خووندم...
لذت میبرم از نوشته هات...حتی به عروسمون و جاریم و...بقیه از وبت و قلم سحرانگیزت تعریف کردم...
خیلی ناز مینویسی
دعاکن ماهم به سلامتی و خیر و سعادت بریم سر خونه زندگیمون و رکزگارمون الهی و شاد باشه
پاسخ:
سلام عزیزم خوبی
ممنونم
عزیزمی نظر لطفته بانو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">