منزل لیلی

سفر

جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۲۷ ب.ظ

به معنای واقعی کلمه عاشق سفرم  ..

یعنی جوری که یکی از ملاک های اساسی انتخاب همسر رو همین سفرو ایران گردی و جهان گردی گذاشتم ...
یه جورایی هم همیشه سعی می کنم به این اهدافم نزدیک بشم

مثلا دنبال کردن کلاس زبان انگلیسی بالاخره لازمه هرسفر به خارج از ایران نیازمند  زبان انگلیسی ( هرچند  الان فرانسه و آلمانی و و و و  مد شده ) است...

اگه از من سفردوست بپرسی عاشق چه کتابی هستی  
میگم 1. مارکوپولو 2 . مارکو دوپلو 3.برگ اضافه...

(آقای ضابطیان)( البته بی وتن آقای امیرخانی که کم از سفرنامه نداره)
میگن واسه رسیدن به یه هدف و آرزو باید شرایطش و مهیا کنی ..کم کم قدم توراهش بزاری  تابهش برسی ...
منم سفرم رو ازهمین خیابون و کوچه  نزدیکمون شروع کردم ...
البته تابستون سال پیش بود ...
سوار اتوبوس شدم و رفتم چندتا خیابون بالاتر  یکم خرید کردم و پیاده تو خونمون از کوچه هایی که نمیدونستم رد شدم 
تارسیدممم به خونمون .....
این شد اولین سفر(البته از نوع سفرک)  ..
مگه چه اشکالی داره :)..
آدم از در خونش بیاد بیرون  مسافره :)...
 
#مسافری_که_من_باشم

  • ۹۵/۰۹/۰۵
  • عارفه بانو

نظرات  (۲)

  • وبلاگ دکترین
  • موفق و موید باشید
    سفر خیلی خوبه البته اگه بودجه اجازه بده
    بسیار سفر باید تا پخته شود خامی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">