منزل لیلی

اینجا ..منزل لیلی است...

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۱۹ ب.ظ

همیشه وقتی نمی توانستم متن های زیبل مثل بقیه بلاگر ها بنویسم   راستش حسودی ام می شد و وبلاگ خودم را پاک میکردم یا یک وبلاگ دیگر می ساختم که صد البته بعد پاکش می کردم چون فکر می کردم می توانم در نقش یک نفر دیگر بنویسم البته فقط فکر می کردم و هبچ وقت نتوانستم یک جای ثابت بنویسم ...

بعداز بلاگفا نشینی که موفقیت چندانی هم نداشتم ناچار به بلاگ آمدم و بالطبع حکایت  خرهمان است و پالانش عوض شده عینا نوشته های من بوده البته نشاید که همین بماند ...

یادم می اید انوقت ها که بلاگفا بودم  درگیر سریال شهریار که شبی تفالی به حافظ زد و نام شهریار را برای خود انتخاب کرد من هم تفالی به حافظ زدم  تا اسم وبلاگم را درمیان ابیات حافظ پیدا کنم 
و تنها واژه ای که به چشمم خورد منزل لیلی بود  ترکیب قشنگیست:)..
حالا هرچه قدر دلم نمی خواهد نام این صفحه مجازی این باشد نمی شود  ..

برای من قرعه ی مجازیت را به اشاره حضرت حافظ و منزل لیلی کشیده اند...

منزل لیلی بودم .
هستم.
می مانم .

  • ۹۵/۱۰/۲۴
  • عارفه بانو

نظرات  (۳)

  • آرزو ﴿ッ﴾
  • قشنگه و جالب، وسوسه شدم یه تفال بزنم، حیف که دیوان حافظ در دسترس ندارم.
    مبارک باشه:))
    پاسخ:
    تفال اینترنتی هم بد نیست :)..

    سلامت باشین ولی براچی؟؟
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • برای منزل لیلی ماندن‌تون!
    پاسخ:
    اهان ممنوننن عزیزه جان:)
    فکر کنم باید بری کلاس های اعتماد به نفس بابای ترانه :)))
    تو که خوب مینویسی دیگه چرا اینجوری میگی؟!
    پاسخ:
    بابای ترانه کیه:)))))...

    همون اعتماد بنفسه بحث
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">