منزل لیلی

حس خوب از توی دریچه کولر..

چهارشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۵۷ ب.ظ
این د نیم آف الله星 のデコメ絵文字

با یک دهان تا بناگوش باز شده
゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字سلام بر سال نو  و وبلاگ خاک خورده ی خودم
..
یک حس خیلی خوبی ازتوی دریچه کولر  به من گفت که : فکر کنم امسال سال خوبی باشه
..
منم بهش گفتم : ان شا الله که خوبه به دلت بدنیار ...
بعد حس خوبه گفت : خداییش قدمش که خوب بوده ها ..سفرمشهد اونم دوبار نزدیک عید خیلی اتفاق قشنگیه ها .
منم خندیدم و بهش گفتم : آره راست میگی ..
بعد حس خوبه انگاری که اخماشو کرده باشه توهم گفت : مواظب سال جدید باش بچم تازه اومده  نوپاست حواست بهش حسابی باشه که 12 ماه عمرش خوب بزرگ شه و بشه بهترین سال عمرت 
منم بهش گفتم : باشه عزیزجان توهم سعی کن همونجا که هستی باشی ...
..
امیدوارم سال خوبی باشه البته زندگی که بی بدی نمیشه ولی خب امیدوارم خوبیاش به بدیاش بچربه ...:)

  • ۹۶/۰۱/۱۶
  • عارفه بانو

نظرات  (۲)

انشاءالله:)
زیارت گبول خانم:)
پاسخ:
عزیزه دلم قبول حق  اتفاقا به یادت بودم یه هن قطار کاشانی داشتیم فک کردم شمایی خلاصه هروقت میدیمشون یادت بودم مشهد:)
انشاالله که همینظور باشه
پاسخ:
ان شا الله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">