منزل لیلی

چالش اول (نظم)

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶ ق.ظ

 به سرتا پایه زندگیم که نگاه می کنم 

جز عیب و ایراد و خب البته یکمی چیزایه خوب چیزی نمی بینم ..

چیزایه خوبشم فک کنم همون مهربون بودنمه که اگه  تعریف از خود محسوب نشه تو همه دیدار هایی که با افراد مختلف داشتم برای توافق رسیدن در مسئله ازدواج وقتی طرف سوال کلیشه ای از خصوصیات خوبتون بگین  تنها چیزی که به ذهنم می رسید این بود که خب من آدم مهربونی ام ...و با کلی فشار آوردن به مغزم تکرار می کردم خب همه ی دوستا و فامیلا می دونن مهربونم ...و طرف بعد از چندلحظه سکوت میگفت : آهان....

بگذریم
:)

فکر کردم دیدم نقطه شروع باید این باشه که من  نظم رو توی برنامه زندگیم چالشی کنم و به مدت 21 روز سعی کنم بانظم رفتار کنم

بانظم لباس بپوشم با نظم بخوابم  با نظم بلند بشم و در کل به نظم در عاداتم فکر کنم ...


پس چالش اول من   نظم

  • ۹۶/۰۱/۳۰
  • عارفه بانو

نظرات  (۳)

  • یا فاطمة الزهراء
  • چالش بزرگی انتخاب کردی 
    موفق باشی عزیزم
    پاسخ:
    بسیار متشکرم ::)
    عالی:)
    دنبال شدی:)
    پاسخ:
    قربون شوما :)
    چقدر این عکس پروفایل به چشمم اشناست!
    +سلام
    پاسخ:
    علیک سلام  
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">