منزل لیلی

تولد یه قهرمان

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۲۷ ب.ظ

و اما روز دوم من :)  :


 الحمدلله نظام حاکم بر اتاقم نظم بود  اما خودم هنوز هیچ تغییری از لحاظ اخلاق منطم نکردم  اینکه ساعت 12.30  شب می خوابم و 9 صبح خسته و کوفته بیدار می شم نشون از تغییر نمیده  تغییر درست از جایی شروع میشه که بتونی خودتو سروقت از رخت خوابت جدا کنی ..

پس سعی می کنم از فردا بالای سره خودم باچماق بایستم و پشتی از زیر سر خودم بکشم بلکه   

 تغییری ایجاد بشه ان شاالله....


از این حرفای خسته کننده که بگذریم تولد یه قهرمانه ...

اسمش ابراهیم آقا ابراهیم ...

_ابراهیم؟ کدوم ابراهیم؟

آقا ابراهیم هادی...

تولدت مبارک آقاابراهیم :)


+اگه دوست دارین آقا ابراهیمو بشناسین  میتو نین یه سرچ کوچیک تو اینترنت بدین

و اگه بیشتر دوست دارین می تونین کتاب های سلام برابراهیم رو بخونین:)

تمام ..

پایان روز دوم از چ.1

  • ۹۶/۰۱/۳۱
  • عارفه بانو

نظرات  (۱)

سلام

اوخ اوخ سحرخیزی...

خعععلی سخته...اما بعد سه روز ملکه میشه و آن تایم بیدار میشید

قربان  ابراهیم....سلام علی ابراهیم

شما ساکن تهرانید؟ گلزار شهداء بهشت زهراء سلام الله علیها رفتید؟ مزار نمادینش هست...
پاسخ:
سلام:)
 بله خیلی سخته :(
نه عزیزم تهران نیستم اصفهانم ..
بله میدونم:)  انقدردلمون میخواد اتفاقا بیایم اونجا که نگو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">