منزل لیلی

من و جنگ شوالیه ها نصف شبی

جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۲۶ ب.ظ

روزسوم :

رکورد شکوندم  دییشب ساعت 3 خوابیدم و صبح از ساعت 9 بیدارشدم عاشق خودمم با تصمیم گرفتنام  وقتی ساعت 6 صبح بود چشام یکمی بازشده بود به خودم گفتم بابا روز تعطیلی دخترعمه هاهم دیربلند میشم (نفهمیدم چرا خودنو با دختر عمه هام مقایسه کردم اونم تو حالت خواب و بیدار!)

خب علت دیر خوابیدنم فیلم بودن بله فیلم  بعداز خندوانه اماده خواب شدم که بابا فیلم اخرین شوالیه ها رو گذاشت منم کنجکاو و دیگرر...

بعداز گذشت 10 دقیقه اولین فیلم بابا خروپفش رفت هوا و من موندم و یه فیلم کشت و کشتار با طعم انتقام گیری  علت مشتاق بودنم اسم پیمان معادی بود  راستش رو بخوام بگم زیاد خوشم نیومد از نقششون :/  فرمانده فیلم مال هرکشوری بود عالی بود ....

حیف شد نسل شوالیه ها منقرض شدا :|(آیکون حرف بی ربط زن)

وضعیت نظم اتاق در حالت هشداره اکه به دادش نرسم  اتاقم دوباره میشه انباری  و بازهم بایدبگم امان از داداش کوچیکه و لباساش :|


  • ۹۶/۰۲/۰۱
  • عارفه بانو

نظرات  (۱)

مقایسه با دخترعمه‌ها خیلی جالب بود! :))
پاسخ:
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">