منزل لیلی

توهم با کتاب

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۱۵ ب.ظ

همینجور که میون انیمیشن های دیزنی در تویترمیگشتم تا لااقل چند انمیشین خوب برای تقویت زبانم پیدا کنم  به ذهنم خطور کرد که یه سر به جناب گوگل بزنم بالاخره  اون جواب همه سوالا حتی قیمت سرویس طلا زن مش حسین بقالم میدونه ...


یه سایتی اومد که چند فیلم رو معرفی کرده بود  که لهجه و بیانشون برای تقویت زبان مفیده میون همه این فیلما  یه فیلم حسابی نظرمو جلب کرد..    twilight    ....

یادم اومد که 7 یا 8 سال پیش یکی از دوستام  عاشق این فیلم بود و همش برامون از داستانای این فیلم میگفت  انقدر میگفت که همیشه تو نظرم بود یه روزی که بزرگ شدم حتما ببینمش...

خوشحال ازاین اتفاق جالب متوجه شدم که این فیلم رو از روی رمان خانم استفانی میر نوشته و ساخته شده ...

چه چیزی ازاین بهترکه یه کتاب فیلمش ساخته شه .

رمان twilight(گرگ و میش)در حالی شروع کردم که هوای اصفهان  شبیه هوای شهر توی داستان شده بود ..بارون رطوبت  و صدای رعد و برق    انقدر توی فضای داستان گم شدم که  هرلحظه احساس می کردم 

گروه خون آشاما با اون سر و وضع شیک و خوشگلشون البته با رعایت موازین اسلامی   بالای پشت بوم ها دارن منو نگاه می کنن  

حتی توی اتوبوس هم احساس کردن الانه که 5 6 نفری روشونو برگردونن و و چشم بندازن تو چشم منو بخندن  :|..

حداقلش خیال پرداز خوبی ام یادمه  وقتی کتاب بی وتن اقا امیرخانی رو می خوندم  یکبار توی اوتوبوس  یه نفرو دیدم که با شخصیت اصلی داستان ارمیا مو نمیزد  حالا خیال و واقعیتش معلوم نیست ...


ملت با علف و گل و مواد توهم میزنن 

من با کتاب.:|

پ.نوشت:ازبس کتاب های فلسفی عاشقانه.. فلسفی مذهبی و کلا کتاب هایی که روی یک موج ثابت بودن و البته پیشنهاد پدر خسته شدم 

زدم تو فازه  تخیلی _عاشقانه   بنظرم فوق العادس البته برای تنوع:)

  • ۹۶/۰۲/۱۲
  • عارفه بانو

نظرات  (۲)

وای من بچه بودم چی میکشیدم از پیشنهادهای پدر :/

+ البته الان پشیمونم که چرا کتابای پیشنهادیشو نخوندم :)
پاسخ:
بله کتاب های پیشنهادیشون سطحش بالاست 
یکم سطح پایین و به خاطر خودمون می خونیم که قدر اوانارو بدونیم.
منم کتابش رو خوندم چند سال پیش. اون موقع اوج علاقه‌م به داستان‌های خون‌آشامی بود! :))
پاسخ:
عزیزم چه خوب...من یکم می ترسم دیشب خوابم نمیبرد:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">