منزل لیلی

کتاب فقط کاغذی

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۳۷ ب.ظ

می دونم من هرچه قدر  هم نسخه الکترونیکی کتاب دانلود کنم 

واسه من هیچی  کتاب با کاغذ نمیشه 

اصلا انگار کتاب خوندن با گوشی یا لب تاب جز کتاب خوندن حساب نمیشه ...

  • ۹۶/۰۲/۱۵
  • عارفه بانو

نظرات  (۶)

  • قالب بلاگ رضا
  • فقط کتاب کاغذی
    دقیقا
    پاسخ:
    :)
    وای دقیقا.....منم کتاب دان کردم اما رفتم کتاب کاغذی دیگه ای برداشتم دارم میخوونم

    واقعا چراااا؟
    پاسخ:
    فک کنم چون کتاب pdf چشم و اعصاب رو خسته میکنه
    پست شما شبیه پست من شده که :)
    پاسخ:
    جالب بود
    از اون پست به این پست راهی میشیم و اینجا هم کامنتمون رو تکرار میکنیم :))
    کتاب گرونه :) شما فرض کن کتاب طراحی اجزایی که این ترم دارم 70تومنه ! پی دی اف میخونم خب :))
    پاسخ:
    البته که خوده منم پول زیادی ندارم بدم منتها هنوز نتونستیم خودمونو وفق بدیم با تکنولوژی جدید
    سلام 
    دقیقا همینی که میگین :)
    البته چون با خوندن کتاب کاغذی روح و جان تازه ای آدم‌ پیدا میکنه و انگار جوانتر میشه ...
    بوی کتاب بوی درخت رو برات زنده میکنه درختی که از سایه اش استفاده میکنی و کتاب هم از مطالبش :)
    هر دوشون بوی اردیبهشت بوی خوش زندگی یا حتی بوی تازگی میدن :))
    پاسخ:
    این کامنت شما خودش یه پسته..
    عالی بود واران:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">