منزل لیلی

آرامشم تویی!

يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۳۴ ب.ظ

قطعا که یکی از بهترین و آرامش بخش ترین 

کارها واسه من طراحی چهره اس ...

حتی اگه نتونم، بازم کیف میکنم ...

خیلی خوبه که آدم بدونه چی آرومش میکنه :)

شکرخدا :)

  • ۹۶/۰۲/۱۷
  • عارفه بانو

نظرات  (۱۰)

  • قالب بلاگ رضا
  • عالی
    پاسخ:
    تشکر
    شبیه اون خواننده زن ترکیه ای شده که یادم نمیاد اسمش
    پاسخ:
    نه این اشلی گرین بازیگره هالیووده
    قشنگ کشیدی
    پاسخ:
    تشکر
    عالیه

    احسنتم
    پاسخ:
    تشکر 
    عالیه من طراحی خیلی دوست دارم 
    پاسخ:
    طراحی عشقه
  • دچـــــ ــــــار
  • عکس بدیم چهره تحویل بگیریم یعنی؟ :)
    پاسخ:
    هنوز در اون حد نیستم اما دارم تمرین میکنم.
    منم دعا کن دلت شکست

    منتظرم هااااا بیایی بگی بغلی گرفتی از حضرت الله مهربونمون

    منم دعا کن :*
    پاسخ:
    چشم نازنین
    باریکلا! خیلی خوب شده
    پاسخ:
    مرسی عزیزم :)
    من همیشه از کشیدن آدما توی نقاشی هم بدم میومده!
    ولی چهره‌ی خالی رو دوست دارم و البته بلد نیستم!

    جالب شده. :)
    پاسخ:
    ادما که خیلی جذابن واسه سوژه ..
    اگه دوست داری یاد بگیر عالیه 
    مرسی:)
    آفرین ...
    خیلی خوبه 👏👏👏
    سلام
    صبحتون بخیر
    منم یه زمانی طراحی چهره میکردم اما یه مدت کار نکردم دوباره فراموش کردم :|
    ولی احتمالا دوباره استارتش رو بزنم.
    حس خوبی داد این پست...
    ممنونم🌹
    پاسخ:
    سلام ..
    حس خوبت پایدار عزیز
    شروع کن که نقاشی و طراحی  مایه ارامشه ..
    خواهش :)
    نوش جونت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">