منزل لیلی

هرچه خدا خواست همان می شود.

يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۵۹ ق.ظ


اصلا دلم نمی خواد آدم غمگینی باشم 

ولی اخرش یه اتفاقایی میوفته که انگار یه چیزی ته قلبم میسوزه واحساس می کنم الانه که قلبم وایسه نمیدونم تاحالا کسی ازاین حس ها داشته.....


من موندم چطور آدم ها می تونن نقش خدارو بازی کنن و واسه بقیه خط و نشون بکشن ....



نمیدونم شاید همه ی چیزهایی که باعث میشه قلبم بسوزه حکمت خداست  تا توی بهترین موقعیت تو بهترین حالت   حالم خوب شه .

همین

  • ۹۶/۰۲/۱۷
  • عارفه بانو

نظرات  (۴)

شما دانشجو هستید؟ 
پاسخ:
هم آره هم نه ...
چطور؟
هم عاره یعنی چی اونوقت ؟ 
+ همینجوری جهت آشنایی :/
پاسخ:
یعنی اینکه دارم زبان میخونم غیرحضوری...این میشه هم اره هم نه ...
پرسیدم چطورهم بخاطر اینکه فکر کردم متنم جایه سوالی باقی گذاشته بود.
آخه متنتون شبیه دلتنگیای خوابگاهی بود :)
پاسخ:
چه جالب D:
لایک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">