منزل لیلی

من به عنوان یک فیلبین!

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۸ ب.ظ

نمی دانم کجا بود کدوم برنانه ی تلویزیونی بود یا اصلا کدوم بازیگر بود که گفت:کتاب بخونین کتاب بخونین اگ حالشو ندارین فیلم ببینین....


ازوقتی اینو شنیدم عاشق فیلم دیدن شدم....

در اولین قدم هم تصمیم گرفتم بجای وقت گذاشتن پای کتاب های قطور هری پاتر فیلمشو ببینم و این شد که الان 4 قسمت از فیلم های هری پاتر رو دیدم ...

وقتی پست برام فیلم هارو اورد مامانم گفت :این چیه گفتم فیلم های هری پاتر یه نگاهی چپی بمن کرد و گفت:واااااای همین کم مونده بود بری تو توهم و خیال :|



  • ۹۶/۰۳/۰۱
  • عارفه بانو

نظرات  (۲)

  • ماهی کوچولو
  • مامانت آینده ی منه

    من بچه ام بخواد فیلم تخیلی ببینه ترور شخصیتی میشه انقدر مسخره اش کنم :))

    البته شوخی میکنم ولی واقعا خوشم نمیاد و حق میدم مادرت اینجوری بگه
    پاسخ:
    خدابداد دخترت برسه:/...
     [آیکون تعجب به سبک امیرعباس کچلیک]
  • 🍁 غزاله زند
  • هیجانه فیلم هری‌پاتر از کتابش خیلیییی بیشتره.من تا قسمته ۸ هری‌پاتر دیدم،عالی بود :) 
    فیلمای توهمی که خیلی خوبن 8) 
    پاسخ:
    عاووووولی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">