منزل لیلی

حکایت نابابی ...

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۵۰ ب.ظ

باچندتا از بروبچه های تینیجره فامیل قرار گذاشتیم بعداز امتحاناشون بیان خونمون ..هم واسه تفریح و هم دیدن فیلم های خون اشامی و غیره....
ولی خب به دلیل موجود نبودن دوبله و سانسورهای مناسب تصمیم گرفتم خودم فیلم هارو دانلود کنم و عملیات سانسور سازی رو انجام بدم خدایی نکرده تینیجرامون گوشو چشمشون یه طورایی نشه (هرچند که...)
ولی خب خیلی سخته واقعا کار به ثانیه بنده ...اگه من ارزوی دیدن چند نفرو تو عمرم داشته باشم سانسور چی فیلم ها رو خیلی دوست دارم بیینم....
درنهایتتت ....
تصمیم گرفتم قید فیلم هایی که از دوساعت 1ساعت و نیمش باید قیچی بشه  ...فیلمایی رو براشون بزارم که نهایتا 5 دقیقه اش مورد داره..

پ.نوشت:تو رفاقت با کوچکتر از خودم نمیدونم چرا یه حس ناباب پنداری بهم دست داده:|  حس میکنم خانواده هاشون گاهی وقتا یجورایی نگام میکنن ...
پ.نوشت 2:من اگه نشینم باشون فیلم ترسناک خون اشامی ببینم میرن با یکی دیگه میبینن اونوخ کی میشنه باشون فیلم میبینه خدا مرگم دهد...

  • ۹۶/۰۳/۰۲
  • عارفه بانو

نظرات  (۴)

  • ماهی کوچولو
  • :))) 
    میفهمم
    حالا خون آشامی خوبه من نامزد دوستم یه سری فیلم آورد با دوستم و بابام ببینیم :)) بعد این بی عقل فکر نکرد جلوی بزرگتر نمیشه هر چیزی دید خب اینجوری بود که یه فیلم یک ساعت و چهل دقیقه ای رو تو یازده دقیقه پخش کردم
    پاسخ:
    ههههه چه باحالللل خخخخ اقا چجوری سانسور میکنی؟؟؟؟
    واقعا بزرگترا براشون بده ببینن اینچیزارو چه اصراری دارن
    ناباب پنداری:دی
    پاسخ:
    :دی
  • 🍁 غزاله زند
  • فیلم ترسناک‌های احضار روح و آنابل ترسناکن و سانسوریش خیلییییی کمه ;) 
    کاش همشون همونجوری بودن :P 
    پاسخ:
    اره بابا چقد بیشوربازی اخه ...اه ...

  • سام نجفی نیا
  • عالی بود 

    مایل به فالو کردن بودین بهماطلاع بدین 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">