منزل لیلی

4ماهگی

شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۰۸ ب.ظ

(بسم رب النور)

امروز هم تولدم بود و هم  چهارمین ماهگرد عقدمون ....

4 ماه میگذره  و من تازه فهمیدم اتفاقات جدید توی زندگی چقدر آدم گیج و سردرگم میکند..البته  که شاید این از من باشه و بقیه آدم ها بتونن تو این شرایط  بهتر عمل کنن....

4 ماهی که گذشت  و من دختره لوسه به قول گفتنی لای پر قو بزرگ شده ی مامان بابام فهمیدم

که زندگی چه سختیای که نداره..

آدم های خوب دنیا  تا چه حد میتونن بد بشن  و تورو زیر پا بزارن ...

فهمیدم که  واقعا قتی آدم تنهاو مجرده  اصلا زندگی نمیکنه وجود یه نفر دیگه تازه به آدم میفهمونه زندگی یعنی چی...

فهمیدم گاهی وقت ها جیب ادم خالی میشه بی پول میشه  باید قرض کنه ...

فهمیدم که باید خیلی وقت ها یعنی بیشتر وقت ها سکوت کنی  گاهی ثبات یک زندگی به چهار کلمه حرف تو بنده باید هیچی نگی تا همه چیز خوب باشه....

خلاصه که  

4 ماه خوبی بود خداروشکر میکنم ...

تولدت مبارک خودم جان:)

  • ۹۶/۱۰/۰۲
  • عارفه بانو

نظرات  (۶)

  • 😂😘زهــــــرا 😊😍
  • عع تولدتون مبارک باشه :)😁🎇🎆🎁🎈🎂جییییییییییغغغغغغغ
    پاسخ:
    سلامت باشید :)
  • روشا مجد
  • تولدت مبارکا باشه... :) آرزو می کنم همه روزها و ساعت های عمر دو نفرتون طعم خوبخشتی داشته باشه...:)
    پاسخ:
    ممنون عزیزم ان شاالله:)
  • ماهی کوچولو
  • تولدت مبارک باشه عزیزم
    ان شاء الله خوشبخت و عاقبت بخیر شی
    پاسخ:
    ممنون عزیزمم
    ان شا الله شماهم
  • جناب دچار
  • ماشالله چقدر بزرگ شدی تو دختر! :))

    + مبارک و پربرکت باشه زندگی تون
    پاسخ:
    خیلی ممنون همه میگن اتفاقا ...
    متشکرم 
  • جناب دچار
  • جدی توی این پست محسوس بود! :)
    + باورم نمیشه :))
    پاسخ:
    باورتون بشه آدما بزرگ میشن دیگه
    تولدت مبارک :))

    منم دی ماهی هستم. ؛)
    پاسخ:
    ممنون تولد شمام مبارک دی ماهی :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">