منزل لیلی

وقتی نمیدانم چم است؟

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۲۹ ب.ظ

بعضی وقت ها هم  هست 

مثل الان من هرکاری که بهبود دهنده ی بی حوصلگی باشه انجام میدی اما اخرش بازممم حوصله ات سرمیره حال هیچ کاری نداری :|

خدایا من چم است؟

  • ۹۶/۱۰/۲۵
  • عارفه بانو

نظرات  (۳)

  • دست نویس
  • سلام
    بد دردیه، کسی ندونه چشه، یا اینکه چرا بی حوصله ست
  • 🍁 غزاله زند
  • شاید یه قدم زدن،یه برنامه ریختن،حالت رو بهتر کنه :)  گاهی خدا میشینه تا ببینه تو میخوای چیکار کنی! ;) 
    پاسخ:
    واقعا خدا میخواد ببینه من چکار میکنم :(
    من که روسیاهم:(
  • 🍁 غزاله زند
  • هیچکس اونجوری که فکر میکنه رو سیاه نیست عزیزم :) بنده هست و خطا! و به لطفِ خدا راهِ جبران همیشه باز :) اصلا خدا به این دلبری! مگه میشه نگات کنه و رو سیاهی هنوز باقی‌مونده باشه:) 
    تا وقتی خدا نگاهت میکنه،سینه سپر کن،بلند شو به همه و‌ مخصوصا به خودت نشون بده که هرکاری میتونی بکنی چون دلت قرصِ به اون بالایی ;) تو بخوای،بی‌حوصلگی‌ها هم میرن8) 
    پاسخ:
    خیلی خوب بود این نظر پرازامید....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">