منزل لیلی

شمارش روز ها تا عروسی

يكشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۰۵ ب.ظ
بسم الله 

وسط خونه ی آینده مون راه میرم و به وسایل نگاه می کنم و توی ذهنم چیزهایی که نخریدم رو لیست میکنم ..

توی کیف دنبال دفترچه میگردم تا اسم هرکدومو بنویسم ..

توی دفترچه ام یه عالمه دست نوشته بود که برای خدا نامه نوشته بودم .. 

برای اینک خودش کمکم کنه و مبلغ جهزیه ام جور بشه...

خدای من شکرت ..

حالا ۶۰ روز دیگر تا روز عروسی مانده...

خدای من ممنونم که نگذاشتی دستم جلوی بنده هات دراز بشه.....



  • ۹۶/۱۲/۲۰
  • عارفه بانو

نظرات  (۷)

  • 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
  • جیییغغغغغغغغغغغ عروسییییییییییییی
    پاسخ:
    خخخ 😂😂
    چقدر این روزها قشنگه :)

    آرزوی خوشبختی برای شما :))
    پاسخ:
    مممنونمم 
    آخ جااااااااان
    الهی شکر
    عرووووسیییبی
    الحمدلله رب العالمین
    خدایا شکرت

    الهی بحق جده سادات خوشبخت باشید تا ته بهشت کنار هم

    مبارک
    مبارک
    عروسیتون مبارک
    پاسخ:
    سلام عزیزممم 

    فدااااات 

    خداروشکر ان شا الله خدا کمکمون کنه 
    ممنون بابت دعای خیرت
    ان شا الله روزی خودت
    ایشالا به میمنت و مبارکی
    پاسخ:
    تشکر
    چه خوب و چه بموقع :)
    پاسخ:
    :)
  • زمستان ‌‌..
  • یکی از اون قلب های قرمز به نشانه لایک مال منه! اگه میتونستم 10 تا لایک میکردم:)

    مبارک باشد که هست:)
    پاسخ:
    ممنونم هزاران بار:)
    تو بهترین عروس دنیا میشی :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون انرزی مثبت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">