منزل لیلی

روزیشو خودش میاره بقیه چشونه!

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۳۵ ب.ظ

بسم الله


یکی از تعجب آورترین لحظات دورهمی های عید اینه که 

وقتی یه زوج جوان مثلا من و همسر برای نی نی کوچولوهای فامیل ذوق میکنیم و بغلشون می کنیم و باهاشون بازی می کنیم 


کنایه زنان میگند:وای اینا دوتاشون عاشق بچه اند خدابخیر کنه!!!!

و بعد با تاسف رو به مادر بنده که: باید زود فکر سیسمونی باشی!!


و مادرمنم با چنان اضطرابی سرشو.تکون میده که ....


این رفتار خیلی بده 

اره ما دلمون میخواد زود بچه دار شیم 

ده تا بچه بیاریم

من میخوام بدونم 

جای کیو تنگ میکنیم 

روزیشو کی میده 

و بقیه ترسشون ازچیه 

وقتی نه ماه توراهه و تو وجوده مادرش

دوسالم تو اغوشش

هرجور حساب میکنم میبینم 

هیچ ربطی بهشون 

و بازهم.تا عشق مارو به بچه ها میبینن 

پوزخند میزنن....


  • ۹۷/۰۱/۱۴
  • عارفه بانو

نظرات  (۴)

خدا بهترین بچه ها رو نصیبتون کنه ان شاءالله

پاسخ:
ان شا الله
بنظرم اصلا براتون مهم نشه.....همون کاری رو بکنید که صلاح میدونید..ضمنا برنامه ریزی ها رو بیشتر خود خدا انجام میده
پاسخ:
بله خدا بهترین برنامه ریزه
سال جدید هم سرشون تو زندگی مردمه
پاسخ:
والا
وقتی میگند:وای اینا دوتاشون عاشق بچه اند
بگو نه بابا :)
پاسخ:
من بیشتر سکوت میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">