منزل لیلی

از اول....

چهارشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۴۳ ق.ظ

بسم الله 

راست میگفت ؛باید یکجوری رفتار کنی که همه چیز انگار از اول شروع شده 

یکجوری وانمود کنی که هیچ اتفاقی نیفتاده  وهمه چیز روبراه است 

خودم هم انگار دوباره برگشتم همانجایی که  دوران خوشی بود 

دورانی که دنیایم توی دنیای کتاب ها خلاصه میشد  و  عاشق درست کردن دست سازه های خودم بودم ....

موسیقی را دوست داشتم و رویا پردازی می کردم 

حالا دوباره می خواهم از همین نقطه شروع کنم به علاوه پرورش دادن عشقی که مرا اماده ی پذیرش مسئولیت های جدید می کند .همسر خوب بودن ومادر شدن....

  • ۹۷/۰۱/۲۲
  • عارفه بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">