منزل لیلی

خط قرمز روی تمام رسم ورسومات...

چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۱۲ ق.ظ

بسم الله

یکم : قرار بود همه چیز خداپسندانه پیش بره...به خاطر نزدیکی به ایام محرم توی محضر عقد کنیم و بعد از ماه صفر جشن عقد بگیریم ...

اما

خاله هاش گفته بودن : ما میخوایم پشت سرت کارناوال راه بندازیم  نمیشه اینطوری

در نهایت

ما مجبور به برگزاری جشن عقد  شدیم ...

در اوج دست تنگی های پدرم

دوم: قرار نبود رسم و رسومات نشانه های راهمون بشن به همین خاطر ما از شامی که گاهی اوقات خانواده دختر به پسر میدن صرف نظر کردیم .....

اما

بعد از چندماه مادرش علت دعوت نکردن های فامیلش رو بدقولی مادرم دونست  و همه چی رو گردن مادرم انداختند ....

در نهایت

انقدر پشت سر مادرم بد گفتند که همسرم رقبتی به دیدن خانواده من نداره

سوم : مراسم خواستگاری بود    مادرهمسر و خاله اش گفتند این پسر سنت شکنه   گفتند ما رسم و رسومات برامون مهم نیست

امین گفت : من از رسم جهاز بینی خوشم نمیاد 

اما

الان دم دمای عروسی این ندا به گوش میرسه که میخوایم جهاز عروس رو ببینیم ...

درنهایت

من مخالفم  من از  رسم و رسومات بدم میاد   من سرحرفم میمونم

امانمیدونم بعداز این چه سرنوشتی در انتظارمه ......


++ عیدتون مبارک

 

  • ۹۷/۰۲/۱۲
  • عارفه بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">