منزل لیلی

من اینگونه عجیبم!!

سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۲۱ ق.ظ

بسم الله...

شاید برات کمی غیر قابل باور باشه اما یک زن می تونه توی دلتنگی هاش عجیب ترین یا شاید بهتره بهت بگم رمانتیک ترین کارهای زندگیشو انجام میده...

میدونم خحالت میکشم اما وقتی چند روز دیگه اومدی خونه حتما بهت میگم که وقتی رفتی 

چشام پر اشک شد گونه هام خیس شد و توی اولین سکوت خونمون بدون تو احساس کردم اینجا بدون تو هیچ چیزی نیست.

شاید باورت نشه اما چندساعت بعدش احساس کردم خونه خودمون بهترین جایه دنیاست وقتی تو نیستی ..گوشه گوشه اش رو که نگاه میکردم انگار تو رو کنارم حس میکردم..

بهت گفتم که ما خانما چقدر عجیب میشیم..از عچایب دیگه اینکه وقتی چندروزی توی خونه نباشی ممکنه برم سر چوب لباسی و لباس هاتو بردارم و بو کنم ..یوقت بهم نخندی میدونم شبیه فیلم هاست اما واقعیته  ...من حتی سرمو روی بالشتی میذارم که تو میذاشتی ..

کارهایی رو میکنم که تو دوست داشتی 

کلا وقتی تو نباشی اینطوری خودمو اروم میکنم..

میدونم اگه اینارو بهت بگم میخندی و میگی مگه رفتم قندهار که اینطور میکنی 

اما من بهت میگم تو حنی سرکوچم بری من دلم تنگ میشه اصلا هرموقع کنارم نباشی دلم تنگ میشه ...

گفته بودم عجیب میشیم ....!!!

  • ۹۷/۰۳/۲۹
  • عارفه بانو

نظرات  (۱)

چه باحال :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">