منزل لیلی

هواشناسی این روزها

يكشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


اینجا هوای دل من ابری و بارانیست.....

یاد شهدا و خصوصا خانواده هاشون خصوصا همسران صبورشون یک لحظه از خاطرم نمیره....

خیلی سخته اینکه دلتنگی و.نبودن عزیزترین فرد زندگیتو به جون بخری ..

اگه در هرمسیر دیگه ای رفته بودند یک دقیقه شاید تاب اوردنش دیوانه کننده بود..

اما از اون وقتی که فهمیدم کنار عمه ی سادات حال همسرم خوبه و داره از رسیدن به آرزوش بال و پر درمیاره خیلی خوشحالم....

من هم سعی می کنم سعی می کنم محکم بایستم....

قسمت چپ وبلاگم رو که میخونم خیلی اروم میشم...در ازدواج قرار نیست دونفر بهم برسن 

قراره باهم بخدا برسند.....

یادمه سرسفره ی عقد که دعا مستجابه دعا کردم شهادت نصیب هردومون بشه ولی اول من بعد امین...نمیدونم زرنگی کردم یا نه....

#صوت زیر به یاد مدافعان حرم و شهدای عزیزه مدافع حرم



دریافت

  • ۹۷/۰۹/۱۱
  • عارفه بانو

نظرات  (۳)

  • بانوی عاشق
  • خدا ب همسرت سلامتی و به تو صبر بده
    ان شالله هردو باهم به آرزوهای قشنگتون برسین
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم...
    ان شا الله
    اجرتون با مادر سادات 
    خدا پشت و پناه همسرتان باشد 
    و بی بی زینب پشت و پناه شما :)) 
    وقت دلتنگی برای آروم تر بشین غسل کنید به یاد حضرت زینب آروم میشید 
    پاسخ:
    خیلی متشکرم
  • دخترک مژده
  • سلام
    خوبید؟!
    چرا پیداتون نیست؟!
    پاسخ:
    سلام نبود همسرم حالی برام نگذاشته
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">