منزل لیلی

دیدم که جانم می رود/...

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۳۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیمheart

 

تنها جمله ایی که این روز ها خیلی به ارامش روحم کمک میکند اینه که بقیه میگن حتما حکمتی توشه حتما قسمتی بوده ..

خودم هم راضی ام به رضای خدا چون میدونم اگر خدا نخواد برگی از درخت نمیوفته...

این ایه روهم خیلی دوست دارم (عسی ان تکرهو شیئا ......)

اما  ....

احساساتم رو نمیدونم چکار کنم وقتی گاهی اوقات خوابشو می بینم به دنیا اومده خوشگله بغلش میکنم ....

میگن :اخه چیزی نبود که هنوز حتی قلبم نداشت...

اما من میگم : وقتی ادم جواب مثبت ازمایششو میگیره از همون لحظش شروع میکنه به رویا بافتن به اینده دیدن....

یه احساس خاصی داره فک کنم همون حس مادری میشه نمیدونم هنوز برام مبهمه ....

 

میگن :پای بچه ایی که رفته به دله جاش یکی دیگه میاد.........

 

اما من میگم داغش رو دله حتی اگه صدتا هم جاش بیاد جای اون ناب ترین احساس رو برای اولین بارنداره....

..

هنوز شیرینی گرفتن جواب مثبت توی 1 شب و لبخندهای ازته دل همسرم و گریه های از سر خوشحالی خودم..

خوشحالی دیدن یه موجود نیم سانتی توی سونوگرافی توی خاطرم مونده..

تلخی ندیدن ضربان قلب و سه هفته بعد از اون ملاقات با یک دکتر بداخلاق که گفت : چرا با وجود فلان مشکلت باردارشدی ......

ودوباره سونوگرافی ....چهره ی سرد دکتری که سونوگرافی رو انجام میداد ومیگفت و جنینی نیست و من میگفتم خودم دیدم که وجودداشت و باز سونوگرافی و دیدن جنین کوچک به سختی و اعلام پایان بارداری ......

تلخ بود خیلی تلخ ....

اما نمیدونم چرا نمیدونم چرا دراون لحظات می خندیدم ...غصه نداشتم و به بقیه دلداری میدادم حالا که تمام شده وجزیی ازجانم رفته  غم های عالم روی سرم تلنبارشده ...

دلداری اومدن یه بچه دیگه هم ارومم نمیکنه ...

به رضای خدا راضی ام اما هنوز غصه دارم ...

به رباب (س) و علی اصغر بیشتر فکر میکنم

به حضرت زهرا (س) و محسن کوچکش بیشتر......

....

 

 

 

  • ۹۸/۰۶/۰۳
  • عارفه بانو

نظرات  (۳)

برای آرامش دلتون دعا می‌کنم.

پاسخ:
ممنونم تشکر

عادیه. اون بچه هست و مادرش از بهتر حسش کرده. مادر بچه رو حتی قبل از تست بارداری ممکنه حس کنه. براش خیرات بده...دعا کن...باهاش حرف بزن...این کارا آرومت میکنه. فقط حواست باشه اون رفته اما تو و شوهرت و کسایی دیگه و حتی بچه های بعدی هنوز هستید. رفته ها هرچند وجود دارن اما نباید اونقدر پررنگ بشن که مونده ها دیده نشن.

زندگی کن،خود زندگی بلده چه جوری ترمیمت کنه.

پاسخ:
اخییی موجود کوچولوی بهشتی من  ....
بله همینطوره زندگی درجریانه این روزها هم میگذرن...
ممنون از دلداری هات 
شنیدن این جملات از زبان یک مادر ارامش بخش تره
  • دخترک مژده دهنده
  • سلام

    آروم!آهسته!

    ناامیدی اونم به این عجله،اونم از خدایی به اون بزرگی؛خوب نیستا!

     

    ولی وقتی جاش یکی دیگه بیاد،برای اولین بار حس لگد زدن هاشو خواهید داشت که یه چیز دیگه است!...

    خداروشکرکنید که شمارو به زوجتون رسوند و مثل من هنوز اندر خم یک کوچه نیستید بنام مجردی!...

    پاسخ:
    ان شا الله عزیزم از پس این خم رد بشی خخخ
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">