منزل لیلی

شیرین مثل دوران عقد

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۰۸ ق.ظ

 

بسم الله الرحمن الرحیم heart

 

درست چند روز پیش دومین سالگرد روزی بود که اسممون رفت توی شناسنامه هم دیگه....

برای من سالگرد های اینچنینی خیلی مهمه اما تاریخ عقدمون از تولد همسرم هم برام مهم تره..

شاید بشه گفت توی تمام سال های زندگیم بهترین و ناب ترین لحظه دقیقا همون لحظاتی بود که نشستم سر سفره عقد ...

قران به دستم  و چادر  سفید رو توی صورتم کشیده بودم ...خیلی خوبه که عاقد عموی ادم باشه و محرم اما اقا داماد دراون لحظه ی سرنوشت ساز نامحرمه هرچند قبلش محرمیت بینمون جاری بود اما با بخشیدن مهر از طرف من و مدت از طرف اقا

برای یک ساعتی نامحرم شدیم و رفتیم که بریم برای ابدی شدن پیوندمون برای همسفرشدن همیشگی.....

 

دلم میخواد دوباره اون لحظات شیرین خواستگاری ..دیدارهای اول .. نگاه های سربه زیر همسرم ..خجالت کشیدن های خودم ..ازمایشگاه ..خرید حلقه برای همسرم .حتی تلخی هاش مثل مخالفت بابا حتی دوری همسر ... حتی  نبودنش واسه خرید اینه وشمعدون و سرویس طلاو غیره .برگرده.....

دلم یه شیرینی میخواد مثل شیرینی اون لحظات انگار رو ابرایی انگار توی این دنیا نیستی .انگار خدا بغلت کرده و داره تو گوشت میگه ببین چقدر دوست دارم بنده ی من ......

کاشکی از این شیرینی ها بازم سراغم بیاد مثل شیرینی روزهای خوش عقد ....سراغ من که نه سراغ همه ....

حس میکنم ما ادم ها خیلی بیشتر از نسل های قبلمون احتیاج به این شیرینی ها داریم ...

البته اینم بایدی یاداور بشم ساده گرفتن خیلی چیزها هم از طرف ما هم از طرف خانواده همسر این شیرینی رو زیاد کرد ..

موقع خواستگاری من و همسر قرارهامون رو گذاشتیم که نه من سخت بگیرم نه اون ..

همینم شد که خداخودش همه چیز رو جور کرد انگار همه از طرف خدامامور شده بودن ..خاله ها ودخترخاله ها ومامان یه سفره عقد خوشگل توی خونه همسایمون چیدن .خون همسایه طبقه پایینی شد زنونه و پایینی تر مردونه ...

بدون هیچ اهنگ و قر وفری وی مردونه مدح اهل بیت خونده شد و توی قسمت زنونه مولودی ازدواج حضرت زهرا (س) و حضرت علی(ع) .....

خوشحالم که تونستم برخلاف جهت اب شنا کنم خیلی خوشحالم که خدابهمون توفیق داد تا اونجاایی که میتونم از زرق برق دوری کنیم و خیلی خوب و راحت عقد کنیم و بعد بیایم سر زندگیمون .....

کاشکی همه ی  دختر پسر ها  و خانواده هاشون توفیق ساده زیستن و دوری از تجملات پیدا کنن..

خدانصیب همشون کنه.

 

  • ۹۸/۰۶/۰۵
  • عارفه بانو

نظرات  (۱)

ان‌شاءالله زندگی پر از برکتی رو کنار هم‌دیگه ادامه بدین :)

پاسخ:
ممنونم عزیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">