منزل لیلی

اندراحوالات...

جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸، ۰۵:۵۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم ..

. این روز ها که می گذرد انگار امیده بیشتری در دلم زنده میشود .. از در و دیوار برایم حرف می ریزد .. برای آرامش همه چیز دست به دست هم داد تا امید پیش از بارداری را پیدا کنم... به امید اینکه بالاخره یک روز سعادت مادرشدن پیدا کنم... توکل به خدا...

. _______________________

از خانه که بیرون می زنیم همیشه رادیو ماشین را روشن می کنیم ...حالا که رادیو محرم روی موج امده رغبت بیشتری برای گوش دادن داریم ... درحال کم و زیاد کردن صدای ضبط ماشین بودم که بنظرم خورد یک سری به رادیو اوا بزنم ببینم چه خبر است؟؟؟؟ّ یکهو از وسط روضه حاج محمود کریمی پریدیم وسط یک اهنگ دیش داران دارام درین دیش... پیش خودم گفتم : عهههه مگه هنوز محرم نیست!!!! رفتم توی فکر ....دیدم کلا صداسیما یکجورهایی شده ... نسبت به سال های پیش که کل دهه. آرم شبکه مشکی بود و کم کم این مشکی بودن شد فقط تاسوعا و عاشورا... شبکه پویا هم بجای خود که انگاراصلا عمدا برنامه های محرمی کمرنگ کرده اند و جایش هی تبلیغ شهر فرش است و بیسکوییت مادر.. عمرا اگر بگذارم دراینده فسقلی ها وقت کودکیشان رو پای این شبکه هدر بدهند...

____________________

حالا که تا حریم تو مارا نمی برند ما قلبمان گرفت حرم را بیاورید

_____________________

چرا من هرچه قدر سعی میکنم نظم را در سراسر خانه حفظ کنم جناب همسر نمی بیند!!!و چرا یکهو در یک کشو را باز می کند و سرهمان یک کشو غر میزند که نظم ندارم!!

_____________________

هروقت بحثمان میشد من هی یک چیز میگفتم او یک چیز تا آخر قهر قهر تا روز قیامت میشدیم...برای هم قیافه میگرفتیم و بعدهم همیشه همه چیز سرمن میشکست.....چند روز پیش که جناب همسر به یک مسئله ای گیرداد و غر زد فرصت خوبی بود یک قهر قهری راه بیندازم اما بنظرم امد بیا این بار هیچ چیزی نگو ساکت باش ...من هم صبر کردم خشمم را خوردم قورت دادم گوشم را پر کردم که صدای بلندشده اش را نشنوم ...اما همه شان اشک شد و سرازیر اما سکوت کردم......

باورنکردنی بود برای اولین. بار ازمن عذر خواهی کرد برای اولین بار مقصر نشدم ...

قلقش دستم آمد هرچند سخت است خیلی سخت است سکوت دربرابر غرولند های مردانه....

اما نتیجه اش لذت بخش

  • ۹۸/۰۷/۰۵
  • عارفه بانو

نظرات  (۲)

سلام

آرامش از متن هاتون مشخص هست...دقیقا بنده  باشما درمورد برنامه های  تلویزیون موافقم خدا به خیر بگدرونه..

در نظم یه مورد برا ارامش بیشتر شما ،شما دونفر باهام ازدواج کردید تا هم تکمیل کنید قرار بود،هر دو نفر شما منظم باشید که همو تکمیل نمیکردید..یکی منظم میشه یکی بی نظم

پاسخ:
علیکم السلام و رحمه الله
خداروشکر ارامش چیز خوبیه...
نمیدونم به کجا میخوایم بریم واقعا...
این قضیه تکمیل رو منم میدونم ..منتها همسر انگار اعتقادی نداره خخ
  • پیـــچـ ـک
  • سلام

    نوش جونت اون عذرخواهیه!

    مادر هم میشی ان شاءالله به حق فاطمه زهرا سلام الله علیها.

    ان شاءالله به حق نرگس خاتون عزیز، امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف یکی سرباز هاشون رو توی دامن تو پرورش میدن!

    صبور باش و قوی تا برای این مادری آمادگی پیدا کنی!

    پاسخ:
    سلام پیچک عزیز :)...
    واقعا چسبید...
    ان شا الله ان شا الله ممنون بابت دعای خوشگلتون...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">