منزل لیلی

نه نمیرم مدرسه !!

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۸، ۰۶:۴۹ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

الان سه ساله که داداشم داره میره مدرسه..
اما امان از یک روز که با نشاط بلند شده  ..دریغ از یک روز که گریه نکنه نگه نمیخوام برم مدرسه !!!!!

مامان و باباهم که دیگه هیچی ...همش حرص میخورن...
باهرزبونی باهاش حرف میزنن جواب نمیده .

فقط میگه: خستم نمیخوام .طولانیه...

دیوانمون کرده با هزار وعده و وعیدم نتونستیم به راهش بیاریم....

واقعا وقتی آدم  نمیدونه باید چکار کنه کلافه میشه ...

++هنوز که هنوزه عاشق درس و مدرسم ...دلم لک زده برم دوباره بشینم پشت نیمکت اما نمیدونم چرا داداشم انقدر صبح ها بی انگیزه است....

++همیشه این موضوعه ربط میدم به تک فرزندی ..درسته من هم هستک  ..اما اون15ساال از من کوچیکتره..پس قطعا هم من تک بودم..هم. اون.....

+بیشتر از حس خواهری نسبت به داداشم حس مادری دارم و خیلی عمیق از دور حرص میخورم....

  • ۹۸/۰۷/۰۷
  • عارفه بانو

نظرات  (۳)

سلام

وای چقدر بد که شما کم هستید...

دلیلش فقط اون نیست..دلیلش اینکه مدرسه جذابیت نداره..نه میتوانه بازی خوبی انجام بده و اینکه بین درس و بازی فرقی نیست..بخاطر هم بچه کششی به مدرسه نداره

پاسخ:
سلام ..مدرسش جزو بهترین مدارسه ..
از لحاظ جذابیت مطمئنیم
منتها وابستگیش زیاده

نمی خواددد خب ای بابا ...!

پاسخ:
نمیشه که اخه ..

چند روز نفرستینش مدرسه و بگین تو خونه بهت درس میدیم، پشیمون و میشه و میره مدرسه:)

به نظر من ربطی به تک فرزندی نداره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">