منزل لیلی

دوست نداشتنی ...

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۱۶ ب.ظ

چی میشه آدما دوست داشتنی میشن؟؟؟

چی میشه یه نفر توی جمع باعث مشه همه بهش توجه کنن...؟؟

برام سواله ....

چرا بعضی آدم ها  هیچ وقت دیده نشدن ؟ ویک عده ی دیگه خیلی دیده شدن ؟؟

همش توی ذهنم از خودم میپرسم ....

ایا من بداخلاقم 

بی ریختم 

مغرورم ...

من چی ام ؟؟

چرا بعضیا هزار تا رفیق صمیمی و دارن ومن بعد از این همه سال بزور یدونه؟؟

آیا من شبیه گل کاکتوسم ؟؟؟

چرا باید بعضیا یاس و رز و شمعدونی باشن؟؟

شایدم ارثیه .......

فکرکنم پدرمم همینطوره  ...خودم شاهدم بابت تمام پیشرفتاش ..نوشتناش ...کتاب خوندناش ....علمش و خیلی ویژگی های مثبتش 

ولی هیچ وقت دیده نشد ...چه وقتی وبلاگ داشت و چه حالا که اینستا داره ..مطالب جالبی با حوصله و تحقیق مینوسه ولی دیده نمیشه؟؟

راز پر طرفداری چیه؟؟؟

 

چرا نمی تونم بفهمم چی میشه که محبوبیت اتفاق میوفته ؟؟

چرا هیچ کس دوستمون نداره.........

 

  • ۹۹/۰۱/۳۰
  • عارفه بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">