منزل لیلی

ایا کسی هست ؟؟

جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۹، ۰۸:۰۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم  

 

از خودم هزاران بار میپرسم یعنی هنوز هم کسانی هستند که میان زرق و برق این دنیاهای مجازی که دل و چشم همه را برده به گوشه ی این فضا پناه بیاورند ..بنویسند و عده ای دیگر بخوانند ..

خواهشا اگر خواننده ی وبلاگ هستید حتی شده با یک نقطه هم پاسخ بدهید که هنوز نای خواندن احوالات دگران را دارید بلکه من هم کم کم و ارام ارام دوباره جانی به واژه های تلنبار شده در ذهنم را بدهم و بنویسم ...

 

راستش من بیشتر از قبل تشنه ی  نوشتن هستم ..

امسال 24 سالگی را تمام کردم و بیشتر ازقبل احساس می کنم بزرگ شده ام ولی بیشتر ازقبل دلم می خواهد بچگی کنم ...

 

آه که از زمین و آسسمان حرف دارم که تایپ کنم...

وبلاک نویسی شروع یک زندگی تازه را برای رقم زد و مرا به همدم زندگی ام رساند 

محال است فراموشش کنم...

 

امان از این زرق وبرقت اینستاگرام که واژه های تلنبار شده در وجوم و دردهایی که باعث جاری شدن کلمات می شوند در میان حاشیه های تو گم می شوند ...

 

آه از دردی که برای هیچ کس قابل تحمل نباشد ..

 

یعنی هستند کسانی که هنوز بخوانند ؟ تورا به خدا بگویید که هستید...

 

  • ۹۹/۱۰/۲۶
  • عارفه بانو

نظرات  (۳)

سلام

من هستم

خوندم پست تون رو

بنویسید

منم وبلاگ رو ترجیح میدم

 

پاسخ:
سلام ممنونم..

که هنوز هستیم :)

پاسخ:
خداروشکر
  • آقای باران
  • سلام

     

    میدونید چند بار این مدت فکر کردم که چی شده نمینویسید؟! میدونید؟!

    پاسخ:
    سلام...
    واقعا!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">